Lowongan Kerja S1 Jawa Barat Oktober 2014

Lowongan Kerja S1 Jawa Barat Oktober 2014 - Sangatlah mudah untuk merasa anda hanya bagian kecil, sehingga anda perlu mengingatkan diri anda mengenai gambaran besar dari yang anda kerjakan. Informasi-informasi pekerjaan yang anda peroleh mungkin tidak selalu seperti apa yang anda harapkan namun dengan begitu anda merupakan bagian dari proses pengambilan keputusan yang berhubungan dengan kesempatan untuk memperoleh pekerjaan yang diharapkan.

Dan kami pikir kesuksesan adalah campuran dari memiliki bakat untuk bidang yang anda lakukan, mengetahui bahwa itu semua tidaklah cukup, bahwa anda harus bekerja keras dan memiliki tujuan. Salahsatunya dengan mencari Informasi-informasi lowongan kerja untuk wilayah Jawa Barat yang sengaja kami posting untuk anda.

PT. NISSAN MOTOR INDONESIA

Lowongan Kerja : IT SPV – NETWORK ADMINISTRATOR

Job specification :
Position : IT SPV – Network Administrator
Department : Information System
Working Location : Manufacturing Area, Cikampek (Kota Bukit Indah)

Job Description :
Respond to user requests for problem/issue troubleshooting & solutions, as well as taking escalation from Helpdesk/IT user support.
Ensures all technical issues related with hardware server, PC/laptop, networking devices, and standard software applications are solved within timely manner, Enforce & implement IT Security policy.
Coordinates Infrastructure & Technical Support activities by scheduling work assignments, setting priorities, and supervise the work of his/her subordinates.
Evaluate & suggest appropriate technology and IT products for continuous improvement.
Assists in the development and planning for new upgrades, capacity growth, enhancement performance, high availability for all Infrastructure system.

Requirement :
Bachelor degree from reputable university, major in Information Technology, Electrical Engineering or Telecommunication, with GPA min 3.00 out of 4.00
Male/Female, age min. 25 max. 29 years old.
Have a good concept and understanding in IT networking (configuration of Cisco Firewall, Router & Switches), Microsoft infrastructure product (Ms. Windows Server 2003, 2008, Active Directory, File Server, ISA server, etc).
Has minimum 2 years experiences in Window Server administration & troubleshooting, administering mail server, internet related infrastructures, SQL Server, .Net Framework applications.
Have good analytical thinking and problem solving skill.
Have good interpersonal relationship, communication skill & customer oriented mindset.
Have good initiatives, fast learner, able to adapt easily, independent as well as strong teamwork capability.
Able to communicate in English (both oral and written).

(Subject: IS SPV) Email : hrd@nissan.co.id

Level Karir : Pertengahan
Tahun Pengalaman : 2 Tahun
Kualifikasi : Sarjana
Industri : Kendaraan Bermotor
Fungsi Pekerjaan : Teknologi Informatika > IT Support
Teknologi Informatika > Spesialis Aplikasi - Jaringan
Teknologi Informatika > Jaringan & Sistem
Lokasi : Jawa Barat
Di atas adalah info Lowongan Kerja S1 Jawa Barat Oktober 2014. Kita berharap bahwa info lowongan kerja yang kita update dapat bermanfaat untuk anda dan mempermudah anda untuk cepat mendapatkan pekerjaan sesuai apa yang diharapkan. Silahkan baca juga loker lainnya tentang Lowongan Kerja Bogor Oktober 2014. Salam sukses!